Bedankt, !

Uw bestelling met ordernummer # is geplaatst en wordt momenteel verwerkt.

Een bevestiging van deze bestelling is gestuurd naar .

Transport: dit moet u weten

Zelf brengen en ophalen

Zelf brengen en ophalen bij MacRepair aan de Lindengracht 193 in Amsterdam heeft de kortste omlooptijd. Aan de hand van uw orderbevestiging kunt u zelf, of iemand anders, het apparaat brengen en ophalen. Bij het afrekenen van uw order heeft u een specifieke dag en tijdvak gekozen. Wij verwelkomen u graag aan het begin van het tijdvak. Bijvoorbeeld: wij verwachten u uiterlijk om 16:00 uur bij MacRepair als u heeft gekozen voor het tijdvak (16:00-17:00 uur).

Zelf verzenden en retour met UPS

Uiteraard kunt u er voor kiezen om zelf het apparaat naar MacRepair te verzenden met een transporteur naar keuze. Indien u heeft gekozen voor de transportmethode zelf verzenden zorgt u zelf voor de verpakking en het verzenden. Verpak uw apparaat en eventuele toebehoren goed in een stevige doos en noteer aan de buitenkant van de doos uw naam en ordernummer. De retourzending van uw apparaat verzorgen wij met de verzenddiensten van UPS. Zodra uw order is afgerond ontvangt u van ons een e-mail met het UPS trackingnummer, zodat u de retourzending kunt volgen.

Verzenden DHL

Met ruim 4000 DHL ServicePoints in Nederland en 1250 in België is er altijd een DHL punt bij u in de buurt om uw apparaat eenvoudig naar MacRepair te verzenden. Verpak uw apparaat en eventuele toebehoren goed in een stevige doos en noteer aan de buitenkant van de doos uw naam en ordernummer. U ontvangt per e-mail een DHL verzendlabel waarmee u het pakket kosteloos kunt verzenden. U zorgt bij deze transportmethode zelf voor de verpakking en het afleveren bij een DHL ServicePoint in uw omgeving. Zodra uw order is afgerond bezorgt DHL uw apparaat weer thuis of op kantoor. 

Verzenden en retour via DHL ServicePoint

Bent u niet altijd thuis of op kantoor om uw apparaat in ontvangst te nemen? Dan kunt u gebruik maken van de ruim 4000 DHL ServicePoints in Nederland en 1250 in België om uw apparaat te verzenden en op te halen. U ontvangt per e-mail een DHL verzendlabel waarmee u het pakket kosteloos naar MacRepair kunt verzenden. U zorgt bij deze transportmethode zelf voor de verpakking en het afleveren bij een DHL ServicePoint in uw omgeving. Zodra uw order is afgerond ontvangt u per e-mail een trackingnummer om de retourzending te volgen en bezorgt DHL uw apparaat weer op het door u gekozen DHL ServicePoint.

Heeft u nog vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen pagina.